Landsmøtepodkast

Hva skjedde på De Grønnes landsmøte? Hva har forandret seg siden stiftelsen i 1988? Og HVORFOR er folk grønne, og hva vil det si?

Denne episoden består av opptak og intervjuer fra MDGs landsmøte 2018 – delegater fra hele landet samlet seg i Oslo for å diskutere politikk og velge ny ledelse. Lage løp rundt hele helga og intervjuet folk, blant annet Birte Simonsen og Ove Braaten, som var med å stifte partiet, avtroppet talsperson Rasmus Hansson og nyvalgt talsperson Arild Hermstad, representanter for ordstyrer- og referentbordet og en haug vanlige medlemmer. Målet er å finne ut hva det vil si å være grønn, og hvorfor folk er grønne.

Klikk her for flere episoder og transkripsjoner.

Du kan også høre og abonnere på "Grønnhetstyranniet" på iTunes og YouTube, eller i din foretrukne podkast-app.

Vil du vite mer?

Innstillinger