Miljøpartiet De Grønne søker kampanjerådgiver

09. januar 2019

Vil du være med og lage en bevegelse som skal endre Norge til det bedre for mennesker og miljø?

Vi søker en idérik person med erfaring fra frivilligmobilisering til et engasjement som kampanjerådgiver for Miljøpartiet De Grønne til og med september 2019.

Som kampanjerådgiver vil du ha en nøkkelrolle i å mobilisere potensielle aktivister og donorer, samt bistå med organisering av bakkevalgkamp for et grønt valgskred i lokalvalget 2019. Du vil være med i et lite, men ambisiøst team som hver dag jobber for å gjøre Norge grønnere ved at MDG gjør et godt lokalvalg.

ARBEIDSOPPGAVER:

• Organisere opplæring av valgkampaktivister over hele landet.
  • Følge opp faste givere og andre donasjoner til partiet.
  • Bidra til best mulig gjennomføring av dørbanking og andre ansikt-til-ansikt aktiviteter.

DU BØR:

• Ha erfaring fra frivillighet og/eller fundraisingsarbeid.
  • Kunne organisere og trene frivillige.
  • Være oppfinnsom og initiativrik.

Du må ikke være medlem av Miljøpartiet De Grønne, men må være lojal mot partiets verdigrunnlag. Søknader vurderes fortløpende, søk så fort som mulig.

Tiltredelse: Så fort som mulig
Arbeidssted er Hausmannsgate 19 i Oslo. Lønn etter avtale, avhengig av bakgrunn og tidligere arbeidserfaring.

Søknad med CV sendes til stilling@mdg.no. Søknader vil bli vurdert fortløpende. For nærmere informasjon om stillingen, kontakt organisasjonssjef Ragnhild Sjyvollen på tlf. 922 89 403 eller e-post ragnhild@mdg.no.

Du kan også kontakte klubbleder og tillitsvalgt Hans Joar Høiby-Hansen hvis du lurer på hvordan det er å jobbe for De Grønne. Han kan nås på tlf. 478 58 873 eller på e-post hans.joar@mdg.no.

Våre 3 hovedsaker

Hold deg oppdatert på vårt grønne arbeid